18.12.11

Tänka utanför lådan

Nu gör jag ett test. Har jag läsare här som tänker bli jobbiga och börja gnälla en massa om man skämtar om saker? Humor har jag nämligen förstått är ett väldigt känsligt ämne för överkänsliga människor (och min man som av någon anledning inte uppskattade kommande skämt).

I så fall finns det ett fint litet kryss som ni kan klicka på. Just det, krysset som stänger fönstret sidan visas i.

Så. Då kan jag återgå till inlägget. Diskuterade nappar i dag och nappavvänjning. En kommentar var hur jobbigt det är när bebisar blir så beroende av nappen att de vaknar och börjar skrika när de spottar ut den i sömnen.
För varje problem finns en lösning:

4 comments:

  1. Hehe... Jag tror faktsikt dotra min skulle uppskatta det. Ett tag i alla fall!

    ReplyDelete
  2. Diana vägrade använda napp när hon var liten, och sög inte på tummen heller. Skönt det faktiskt, tror dte är lättare att inte ha ngn än att gå igenom "sluta med nappen-traumat" n'är de blir äldre.

    ReplyDelete
  3. Jag tyckte de var en underbar idé!

    ReplyDelete